Kérj ajánlatot!

Mi a jó TikTok hirdetés titka?

Egyre többen használják a TikTokot, az egyik legújabb közösségi oldalt, mely a fiatalabb korosztály számára nyújt igazi kikapcsolódást. A rövid videók megosztására szolgáló felület órákra képes magához láncolni a gyerekeket anélkül, hogy komolyabb tartalmat láttak volna a TikTokon ezidő alatt.

Macskás videók, gasztro videók, hangutánzások, és kifigurázások tárhelye a TikTok, de mivel roppant népszerű és tényleg képes ottragadni az ember órákra, anélkül, hogy észre venne, hirdetési felületként is funkciónál. Nah, de ki tudhatja, hogy mi a jó TikTok hirdetés titka, amikor sokan még a lényegét sem értik a reels videómegosztónak? Újdonságnak mondható felületként még csak tapogatózunk a TikTok világában és ha nincs egy tizenéves gyerek a közelünkben, aki felvilágosítaná arról, miért is jó és mire használható a TikTok, akkor könnyen érdektelenségbe fulladhat az ismerkedés ezzel az oldallal.

A jó TikTok hirdetés nem látszik hirdetésnek!

Ha a TikTokon szeretnénk érvényesülni, rövid, lényegre törő és vicces videótartalmat kell készítenünk, lehetőleg profin megszerkesztve, filterekkel, animációkkal színesítve. Ha itt szeretnénk hirdetni, nem tehetjük azt túl direkt módon, ugyanis ezen a felületen a legkevésbé tolerálja a felhasználó a fizetett hirdetési tartalmat, tehát úgy kell hirdetnünk magunkat és a videónkat, hogy az ne legyen túl direkt és tökéletesen beleolvadjon a többi TikTok tartalom közé. A fiatalok a „legkegyetlenebbek” a hirdetésekkel, egy ezred másodperc alatt tovább pörgetnek, ha nem köti le őket az adott tartalom. Így hát igen komoly kihívást jelent a jó TikTok hirdetés elkészítése.

A jó TikTok hirdetés alkalmazkodik a platformhoz

A TikTok tökéletes példája annak, hogy a mai, rohanó világban másodpercek alatt változnak a trendek és a népszerű tartalmak. Egy-egy baki után pillanatok alatt felkerül egy mém a világhálóra és néhány óráig, ezen röhög a világ. Lásd a világbajnoki meccsek nagy meglepetéseit, a váratlan kiesőket, a kihagyott büntetőket, vagy a messzire rúgott labdákat, melyből azonnal paródia készül és bejárja a világháló minden felületét. Az internet népe senkit nem kímél, a TikTok pedig az egyik legalkalmasabb felület a gyors videómegosztásra, melyben valami szórakoztató tartalom jelenik meg. Ezt kell tükröznie a jó TikTok hirdetésnek is. Tudnunk kell ugyanazt a tartalmat jól eladni a Facebook, az Instagram és a TikTok felületeken az adott platform sajátosságait és egyedi célközönségét, felhasználóit megszólítva.

TikTok hirdetés

Mitől lesz jó a TikTok videód?

És a legfontosabb, amitől jó TikTok hirdetés készül: emberközpontúság! Igen, a TikTok egyik előnye, hogy a felhasználó közvetlen kapcsolatot alakíthat ki egy adott oldallal, például egy márkával, aki videóban válaszolhat az adott személynek úgy, hogy közben újabb milliós eléréseket hoz a saját oldalának. Ez a tartalomkészítési módszer úgy segíthet egy márkának terjeszkedni, hogy különösebb energiát nem is kell befektetnie, csak tudnia kell a TikTok nyelvén szólni a TikTok használóihoz egy jó TikTok hirdetés segítségével.

Hogyan válasszunk kapmányt a jó TikTok hirdetés mellé?

Ha a forgalomterelés a célunk, a traffic a nekünk való hirdetési forma, ha azonban azt szereznénk, hogy minél többet eladjunk az adott termékből, akkor a conversion kampányt érdemes kiválasztani. A Facebook már profi abban, hogy a feladott hirdetésünk mellé meghozza a potenciális vevőt, de a TikTok még nem tart itt, így az automatikus célzás még nem megy neki a célközönség kiválasztásakor. A TikTok hirdetés ennek ellenére nem olcsó, napi minimum 20 eurót kell ráfordítani, ha jó TikTok hirdetés feladása a cél.

A rövid szöveggel és kulcsszavakkal ellátott hirdetést nem érdemes négy napnál tovább fizetni a már sokat emlegetett gyorsan változó felhasználói felület miatt.

A jó TikTok hirdetéshez tehát semmi más nem kell, mint kreativitás és a fantáziánk szárnyalása. Sok-sok gyakorlással bárki beletanulhat, de a mai fiataloknak a kisujjukban van a jó TikTok hirdetés készítése, így érdemes őket megkérdezni, milyen javaslataik vannak ennek a felületnek a tartalomgyártására.

Szeretnéd hatékonyan elindítani online kampányaid kötöttségek nélkül?

Google Partneri státuszunknak köszönhetően akár 120.000 Ft jóváírásban is részesülhetsz*! Tapasztald meg, milyen eredményeket érhetünk el, mielőtt elköteleződnél!

Emellett ingyenes SEO auditot is kapsz, amely során konkrét technikai és tartalmi javaslatokat adunk az oldalad hatékonyabbá tételéhez. További részletekért, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

*(amennyiben új fiók nyitásra kerül sor, és a költés a fióknyitástól számított 60 napon belül eléri a 120.000 Ft-ot)
Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát