Kérj ajánlatot!

SEO szövegírás

A SEO szövegírás és a keresőoptimalizálás kéz a kézben járnak. Erősítik egymást, egymás részei, a SEO szövegírás ugyanakkor önálló életet is élhet. A SEO szövegírás egy tökéletes módszer arra, hogy évekig profitáljon a cég egy jól megírt szövegből. Egy jól megírt szövegből, ami érdekes és hasznos is egyben.

Több millió tartalom közül kell kitűnni

A XXI. században az információk úgy ömlenek, ahogy egy kis patakból vízesés lesz. Tartalmak jelennek meg honlapokon, blogokban és a közösségi médiában is. Ebben a hangos és erőszakos világban kell olyan tartalmakkal előállni, amik felkeltik a vásárlók figyelmét. El kell érni, hogy megismerjék a termékeket, el kell érni, hogy tudjanak a szolgáltatásokról. Meg kell ismertetnünk a márkát, meg kell szerettetni, és világossá kell tenni, hogy igazi szakértője egy adott területnek.

A megoldás: a SEO szövegírás.

Mit jelent a SEO szövegírás?

A SEO szövegírás egy olyan tartalom gyártását jelenti, ami érdekes és figyelemfelkeltő a fogyasztók számára, és a Google is értékesnek tartja. Mindkettő fontos. Egy a Google kereső által jónak tartott és előresorolt szöveg lehet annyira száraz, hogy az olvasó az első mondatok után továbbgörget. Egy igazán érdekfeszítő, izgalmas tartalommal bíró szöveg pedig lehet érdektelen a Google algoritmusának. A SEO szövegírás ezt a két erényt egyesíti. A szöveg egyszerre lesz érdekfeszítő, és a segítségével azonnal a keresési listák elejére ugorhat a cég.

A SEO szövegírás nem öncélú. Professzionális programok segítik a SEO szövegírást abban, hogy a tartalma a Google algoritmusának megfelelő legyen. Ettől azonban még nem fogják elolvasni a szöveget. A szövegnek érdekesnek és közérthetőnek kell lennie, egy átlagember számára is érthetően kell választ adnia szakmai kérdésekre, és a szükséges tudást úgy kell tálalnia, hogy az ne veszítse el a szakmaiságát. A SEO szövegírás művészet, tapasztalatot és átlag felett íráskészséget követel meg az írótól. Gyakorlat nélkül ne is gondolj arra, hogy képesek vagy jó SEO szöveget írni. Kiforrott stílusra, humorérzékre és átlag feletti szókincsre lesz szükség hozzá.

És ezt az Ads Media munkatársaitól megkaphatjuk.

A SEO szövegírás – hatékony szövegírás

A SEO szövegírás lényege, hogy az átadni kívánt információt egy olyan szövegben jeleníti meg, amit amúgy is elolvasna a felhasználó.

Gondoljunk csak arra, hogy mennyire szívesen veszünk egy direkt reklámot, ami egy YouTube videót megszakítva kell meghallgatnunk, és már tovább sem léptethetjük. Talán nem az lesz az első gondolat, hogy megveszik a hirdetett terméket vagy az ajánlott szolgáltatást. Inkább az, hogy mi a francnak kell állandóan agresszív reklámokat nézni. Mit akarnak már megint lenyomni a torkunkon?

Ez természetesen nem azt jelenti, hogy a SEO szövegírás célja nem az értékesítés. De azt intelligens módon, közvetve történik, nem erőszakos reklámokkal. Egy jól megírt SEO szöveg úgy tudja felkelteni az érdeklődést, hogy az olvasó nem érzi, hogy valamit rá akarnak tukmálni.

Ha egy szakértő cikkben vagy blogban olvas valaki egy hűtőszekrényről, az egyszerre lehet informatív és érdekes. Ráadásul ezeknek az írásoknak a személyes jellege erősíti a bizalmat, a hozzáértés pedig nyilvánvaló lesz. A közösségi médiákban történt felmérések szerint szívesebben veszik meg azt a terméket vagy veszik igénybe azt a szolgáltatást, amit az ismerőseik is jónak tartanak. Egy SEO szöveget olvasva az érezhető, hogy valaki, aki egy közülünk, elmondja a véleményét. És melyikre hallgatnak inkább? Egy direkt reklámra vagy egy szakértő cikkre? A válasz nyilvánvaló. Egy SEO szöveg hatékonyabb lehet, mint egy reklám.

SEO szövegírással a találati lista élére

A SEO szövegírás és a keresőoptimalizálás célja, hogy a Google találati listájának az elejére kerüljön a cég. Így az érdeklődők az adott kulcsszó beírása után megtalálják majd a keresési lista első oldalán. Ezzel növekszik a vállalkozás ismertsége, többen navigálnak majd át a honlapra, növekedhet az értékesítés, és azáltal a nyereség is.

A találati lista élén aztán ott is kell maradni, és ebben jelentős szerep hárul majd a SEO tartalmakra. Folyamatosan frissíteni kell a cikkeket, optimalizálni kell a kulcsszavakat, és érdekes SEO szövegekkel kell megjelenni. Az Ads Media mindezt megoldja.

Az optimalizálás időigényes folyamat, az eredmények nem jönnek majd azonnal, és a megfelelő technikai beállítások mellett kiemelt figyelmet kell fordítani a megfelelő minőségű tartalomra is. Hogy a konkurenseket megelőzve a lista élére kerüljön a cég, és ott is maradjon.

SEO szövegírás – ahogy az Ads Media csinálja

Az Ads Media az online marketing több területén is tud segíteni egy vállalkozást. A SEO szövegírásban az alábbiakra figyelünk kiemelkedően:

Milyen eredményt érhetünk el egy jó SEO szöveggel?

A SEO szövegírás előnyei

Igazi különlegessége ennek a módszernek, hogy egy jól megírt cikk nem veszít az aktualitásából.
Több évig, újra és újra előkerülhet. És megírni csak egyszer kellett. Ez egy igazán jó befektetés.

A jó SEO szöveg – a titok

Ahhoz, hogy élvezhessük a SEO szövegírás előnyeit, egy jó cikk kell. De milyen a jó SEO szöveg? A SEO szöveg attól jó, hogy kereső és felhasználóbarát egyszerre. A szövegnek világosan és érthetően kell szólnia a felhasználókhoz.

Egy SEO szövegnek legalább 800 szóból kell állnia. Ez a hosszúság az, amit Google már szakértő cikként értékel, és ha ennél rövidebb írással próbálkozunk, számítanunk kell arra, hogy a kereső algoritmusa lepontozza az írást.

A SEO szöveg alapköve a kulcsszó-kutatás. A kulcsszó-kutatással találhatók meg azok a szavak és kifejezések, amikkel a felhasználók majd a cégre találnak. A kulcsszó optimális esetben szerepel a szöveg címében, az első bekezdés címében, és még legalább néhányszor a szövegben.

A jó SEO szöveg tagolva van, vannak bekezdések, címek és alcímek. Ezekben pedig szerepel az adott kulcsszó, esetleg annak egy szinonimája.

Egy jó SEO szövegben a megfelelő helyen szerepel egy felhívás, ami arra készteti az olvasónkat, hogy megtegyen valamit (kattintson a…). Ennek a CTA-nak a célja éppen az a konverzió, amit el szeretnénk érni.

A jó SEO szöveg tartalmazza a megfelelő számú és minőségű kulcsszót, ami az adott témában hitelessé és relevánssá teszi az írást. Akkor szakértő egy cikk, ha használja a szakkifejezéseket.

Hol működik jól egy SEO szöveg?

SEO szöveget nemcsak blogokon vagy szakértői cikkekben használható arra, hogy eredményesebbé tegyük a vállalkozást. Jól működik egy SEO szöveg a honlap szövegezésben, az aloldalak szövegezésében, termékleírásoknál, termék összehasonlításoknál, interjúknál és bármilyen más leíró tartalomnál is.

SEO szövegírásnál nem lehet másolni. A Google ugyanis a duplikátumokat nem jeleníti meg a keresési listában, pedig éppen az a cél, hogy az első oldalon jelenjen meg a cég. A másolást sokszor nehéz elkerülni, gondoljunk csak a termékleírásokra. Ebben az esetben is van azonban lehetőség, hosszabb, színesebb szöveget irható egy adott termékhez. Ez megoldás lehet, a másolást mindenképpen el kell kerülni.

Profitmaximalizálás SEO szövegírással

A megtérülés a kulcsszó, ha egy marketingkampányról van szó. Profitot kell termelni, olyan módon, hogy a befektetett összegnél több hasznot hozzon a kampány. Ez érthető és egyszerű. Az Ads Media ebben is partner lesz. Azt fogja szem előtt tartani, hogy maximalizálja azt az árbevételt, amit a kampány hozhat a cégünknek.

Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát