Kérj ajánlatot!

LinkedIn Ads

Egy vállalkozásnak szüksége lehet egy olyan lehetőségre, ahol az üzleti partnereit tudja megszólítani. Az ismertség a szakmában ugyanolyan fontos lehet, mint az értékesítés sikere. Erre kiváló lehetőséget kínál a cégeknek a LinkedIn hirdetés.

A LinkedIn-en elérhetőek a gazdasági élet szereplői

Ahogy a közösségi médiában is érdemes a legnagyobbakkal dolgozni, és a Facebook Ads-t vagy az Instagram Ads-t választani, úgy a LinkedIn Ads is legjobb lehet. A LinkedIn a világ legnagyobb üzleti közösségi hálózata. Mindenki megtalálható itt, aki számít. Elérhetőek az üzleti partnerek és a leendő üzleti partnerek.

A vállalkozás számára létfontosságú lehet a megfelelő üzleti kapcsolatok ápolása, új kapcsolatok kialakítása, és a meglévők elmélyítése. Az Ads Media segítséget nyújt abban, hogy a kapcsolatok az üzletben érdekelt felekkel olajozottan működjenek, kapcsolódni lehet az adott üzletág megkerülhetetlen szereplőivel.

Ehhez egy szintén megkerülhetetlen szereplőn, a LinkedInen keresztül vezethet az út.

Kinek lehet jó egy LinkedIn hirdetés?

A LinkedIn hirdetés azoknak a cégeknek a legjobb, akik a saját szakmájukban akarnak hirdetni, építeni akarják az üzleti kapcsolataikat, és arra törekszenek, hogy a cégüket a szakmával elfogadtassák. A szakmát ismerve pontosan tudjuk, hogy a döntéshozók rendkívül elfoglaltak. Ezeket az embereket azonban akkor is el kell érnünk, ha az idejük véges, és megválogatják, hogy mikor és kivel tárgyalnak. Ebben egy megfelelően kezelt LinkedIn hirdetés segíthet, hiszen erősíti a vállalat hírnevét és ismertségét. A márkaépítés nem csak az ügyfelek felé lehet fontos. A LinkedIn hirdetés speciális esetekben is használható, például akkor, ha olyan felhasználókat akarunk elérni, akik valamilyen módon hasznossá válhatnak a cég számára.

LinkedIn Ads

A LinkedIn hirdetésekről

Ahogy a közösségi médiás hirdetéskezelésben, A LinkedIn hirdetéskezelésben is többféle módon szólíthatóak meg a célcsoportok.

A LinkedIn központi eleme egy hírfolyam. Ha itt indít egy cég hirdetéseket, akkor azok, akik azért olvassák a hírfolyamot, hogy megnézzék az ismerőseik és a követett oldalaik által közzétett bejegyzéseket, azok elérhetőek egy jól megkomponált, figyelemfelkeltő hirdetéssel. Látni és olvasni fogják a hirdetést olyan felhasználók, akik potenciálisan a célcsoporthoz tartoznak. Ők a hirdetés segítségével átirányíthatók a honlapra.

LinkedIn hirdetéssel elérhetők felhasználók személyre szabott üzenetekkel. Ezeket a szponzorált üzenet hirdetéseket a postaládájukban találják majd meg. A szponzorált üzenet hirdetések olyan módon működnek, hogy az üzeneteink ott maradnak a bejövő üzenetek között, ezzel lehetőséget adva arra, hogy a megkeresésre később reagáljanak. Bevett gyakorlat a hirdetésekben, hogy az üzeneteket személyre szólóan közvetítik, ezek az üzenetek ugyanis könnyebben találnak pozitív fogadtatásra. Egy üzenet, ami közvetlenül egy adott személynek szól, bizalmat ébreszt, és jobban hajlandóak elfogadni annak a tartalmát.

Ha a konverziós cél az, hogy olyanokat érjünk el, akik érdeklődnek termékek vagy szolgáltatások iránt, akkor az érdeklődő kereső hirdetés lehet a jó választás. Általános gyakorlat ilyenkor az adatlap kitöltetés. Az adatok aztán felhasználhatók egy remarketing kampányhoz, hiszen adatbázis épül a beérkezett adatokból. Megadják a nevüket, az e-mail címüket, a telefonszámukat, vagy bármilyen adatot, amire egy jól használható adatbázishoz szükség lehet.

A LinkedIn hirdetések egyik különlegessége a dinamikus hirdetés. Itt nem szöveg jelenik meg, hanem folyamatosan frissülő információk, személyre szabottan, célzottan. Ezek a felhasználó nevére és pozíciójára kialakított előnyöket mutatnak be, és követési és kapcsolat felvételi lehetőséget kínálnak fel. A dinamikus hirdetés kiváló módja a specializált elérésnek.

A szöveges hirdetések minden felületen az alap hirdetések közé tartoznak. Ez a LinkedInen sincs másként. Kiváló szöveges üzeneteket közvetíthetünk, amik tökéletes konverziót eredményezhetnek. Nem feltétlenül a honlap lesz a cél, az érdeklődőket irányíthatjuk egy aloldalra is. Vagy a saját LinkedIn oldaladra, és ott akár közvetlenül a karrier oldalra is.

A LinkedIn az álláshirdetési oldalak Ferrarija. Egy LinkedIn álláshirdetéssel megtalálható a szakmai szempontoknak leginkább megfelelő munkatárs. Az érdeklődők a LinkedInen közvetlenül tudnak jelentkezni a meghirdetett pozíciónkra.

Az Ads Media partnerünk a LinkedIn hirdetésekben

A LinkedIn hirdetések kezelésében az Ads Media partner lesz. Képzett szakemberekkel dolgozunk, akik összetartó csapatként támogatják a célok elérését. Több éves tapasztalatukat állítják a szolgálatba, elképzelhetetlenül kreatívan és precízen dolgozunk. Folyamatosan tartjuk a kapcsolatot az ügyfeleinkkel, hogy mindig pontosan az történjen, amit ők akarnak. Egyeztetünk a hirdetésekről, a hirdetések tartalmáról, és a megjelenés időpontjáról. Javaslatot teszünk, ha változtatásra van szükség. Meghatározzuk a célcsoportot, és azt folyamatosan optimalizáljuk. Rendszeresen adunk statisztikákat, kimutatásokat és elemzéseket.

És bármit kérhetnek tőlük. Amit csak akarnak.

Több fronton előre – LinkedIn Ads és más hirdetéskezelések

A LinkedIn Ads jó hatással lesz az üzleti kapcsolatokra, megtalálhatja a legideálisabb munkavállalót, márkát építhet, és növelheti a honlap látogatottságát. Egyéb, például az értékesítési eredmények javításához szükség lehet más hirdetésre is. Az Ads Media munkatársai tájékoztatják a céget arról, hogy milyen egyéb, a LinkedIn Ads-el akár párhuzamosan is futó kampány tehet hozzá a vállalkozás sikerességéhez.

Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát