Egy navigációban is lehet hirdetni. Megjelenhet a Waze navigációban egy hirdetés, hogy a leendő ügyfelek megtalálják a vállalkozást. És ne csak a térképen, hanem a valóságban is.
100 milliónál több felhasználója van a Waze navigációnak. Ezek a felhasználók mind tartanak valahova. Hogy lehet őket egy céghez irányítani? Könnyen. Egy Waze hirdetéssel.
A hirdetések speciális formája egy navigációban hirdetni. De ha egy vásárló egy bizonyos üzletet keres, de a net egy másikat dob fel, lehet, hogy a könnyebb utat választja majd. Szó szerint. A Waze hirdetés a vállalkozáshoz vezetheti az érdeklődőket. És nem valamelyik versenytárshoz.
Ha hirdetünk a Waze navigáción, és megtalálják a céget! Sokan.
Cégként akkor érdemes egy navigáción hirdetni, ha a vállalkozás működéséhez szükség van arra, hogy az ügyfelek odajöjjenek. Ha a leendő ügyfeleknek fizikailag is el kell jönniük az üzletbe, a Waze hirdetés segít nekik ebben.
És persze gondolni kell azokra is, akik nem oda indultak. Csak keresnek a környéken vagy a városban egy konkrét terméket vagy szolgáltatást. A Waze hirdetés felhívhatja a figyelmet a cégre, és odaterelheti az érdeklődőket.
A közelben élőket vagy az épp vásárlást tervezőket is megszólíthatja egy Waze hirdetés. Segít nekik, hogy gyorsan megtalálják az üzletet, így nem kell tovább keresniük, és nem kell – esetleg – messzebb utazniuk. Ez nekik is jó, és persze a cégnek is.
Aki szereti az innovatív, modern, újszerű megoldásokat, annak találták ki a Waze hirdetést. Ez a nem szokványos, speciális hirdetési forma nagy hasznot hozhat, növelheti a vásárlók számát, növelheti az értékesítés árbevételét, és növekszik a profit is.
A Waze hirdetés azzal, hogy egy navigációban jelenik meg, kiemelkedik a tömegből. Márpedig ez a cél. Ezzel a nem szokványos, újszerű megoldással olyan módon érhetők el a leendő ügyfelek, hogy azok talán nem is számítanak rá. Egy térképen megjelenő üzlet, egy vállalkozás nem tűnik reklámnak, inkább tűnik iránymutatásnak és segítségnek. És miért nem vennének igénybe egy ilyen segítséget?
A segítség nem merül ki abban, hogy megjelenik a cég térképen. Az érdeklődők egy kattintással útvonalat is tervezhetnek. Aztán már csak követniük kell a navigáció utasításait, és odatalálnak. Nem kell tovább keresniük.
A Waze navigáción megjelenni modern. Egy cég, ami megjelenik itt, annak a gondolkodásmódja és az alapértékei is modernek. Ez nyilvánvaló. És ki ne akarna egy modern, a világ fejlődésével lépést tartó vállalkozásnál vásárolni?
A Search hirdetéssel a keresési lista első helyére ugorhat a cég. A leendő ügyfeleknek nem lesz oka tovább keresni. És nem is fog. Elindul, hogy megvegye a terméket vagy igénybe vegye a szolgáltatást. Az, hogy máshova menjen, fel sem fog merülni benne. Jön egyenesen. Ezzel növekszik az árbevétel, és magasabb lesz a haszon. És éppen ez a cél.
A Takeover hirdetést akkor láthatják a felhasználók, ha megállnak vagy leparkolnak valahol. A Takeover hirdetéssel megjeleníthető a logó, a vállalkozás neve és egy rövid leírás a termékről vagy a szolgáltatásról. Ez megjelenik a felhasználó képernyőjén, és ő egy gombnyomással beállíthatja az úti célt. Ha akarja, el is mentheti kedvencként a címet, így bármikor könnyedén visszatérhet. Vagy elmentheti a kedvencei közé, hogy egy későbbi időpontban utazzon oda.
A Pin (gombostű) hirdetés akkor jelenik meg a felhasználók képernyőjén, amikor azok elhaladnak az üzlet mellett. Látni fogják a lógót. Mindenki, aki arra jár, látni fogja ezt. És innen már csak egy lépés az útvonaltervezés és a vásárlás.
Egy kampányban kiemelten fontos a megtérülés. Az Ads Medianál ezt végig szem előtt tartjuk. Tudjuk, hogy ez a cél. Egy sikeres kampány profitot termel, nem a semmibe szórja el a pénzt. Komplex szolgáltatást nyújtunk, a hirdetéskezelés mellett másban is a segítséghetünk. Keresőoptimalizálás, arculattervezés, linképítés? Megcsináljuk, ha kérik. Az Ads Media szakértői csapatban dolgozva kamatoztatja több éves tapasztalatát. Számíthatnak a kreativitásukra. Folyamatos tartjuk a kapcsolatot. Számunkra az ügyfél az első. Egyeztetünk a hirdetésekről, a hirdetések tartalmáról, és a megjelenési időpontjáról. Statisztikákkal és elemzésekkel segítjük a döntéseket.
Vagy van egy új ötlet? Az Ads Media megvalósítja.
Google Partneri státuszunknak köszönhetően akár 120.000 Ft jóváírásban is részesülhetsz*! Tapasztald meg, milyen eredményeket érhetünk el, mielőtt elköteleződnél!
Emellett ingyenes SEO auditot is kapsz, amely során konkrét technikai és tartalmi javaslatokat adunk az oldalad hatékonyabbá tételéhez. További részletekért, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!
*(amennyiben új fiók nyitásra kerül sor, és a költés a fióknyitástól számított 60 napon belül eléri a 120.000 Ft-ot)