Kérj ajánlatot!

Google Ads hirdetéskezelés

A Google találati listáján az elsők között lenni olyan, mint megnyerni egy főnyereményt. Növelhető a cég ismertsége, és ugrásszerűen növekedhet az árbevétel is. A Google Ads-el ez elérhetővé válik egy cég számára.

A világ legnagyobb cégénél érdemes hirdetni.

Ha a Google nem is a világ legnagyobb cége, a Google kereső biztosan a legbefolyásosabb. Szinte minden ember a Google keresőjét használja, amikor keres valamit az interneten. A Google szinte a teljes keresőpiacot uralja Magyarországon. Ha egy cég az elsők között jelenik meg a Google által feladott találatok közül, az kiemelkedő eredményeket hozhat, az üzlet soha nem látott mértékben növekedhet. Ez a Google Ads-szel érhető el, és tartható fenn.

A Google Ads régóta működő szolgáltatás, (régi nevén Google AdWords), és nem más, mint egy hirdetési felület. Ezen a hirdetési felületen kulcsszavakkal és egyéb célzási beállításokkal lehet elérni egy adott célcsoportot. A kulcsszavak megtalálásához, és a legmegfelelőbb és legpontosabb célzási beállításokhoz szakemberre van szükség. Az Ads Media kollégái elvégzik ezt a munkát. Pontosan, hatékonyan és szakmailag kifogástalanul. A Google Ads így a profitot növeli, a cég erősebb és nyereségesebb lehet.

Miért érdemes a Google Ads-en hirdetni? Milyen cégeknek érdemes a Google Ads-en hirdetni?

A Google keresőjét szinte mindenki, ahogy már olvashattuk, automatikusan használja. Természetessé vált, hogy a Google-n keresünk. Nem is a keresés kifejezést használjuk már, hanem „guglizunk”. A két szó szinonima lett. Hát ezért érdemes a Google-n hirdetni. Mindenki ott van. Azok is, akiket el kell érni.

Amikor a vállalkozás, szolgáltatás vagy valamilyen termék a Googl-ben lesz meghirdetve, tudni kell, hogy kinek szól a hirdetés. Milyen kulcsszavakkal keresnek azok, akiket megszólítanánk? Pontosan tisztában kell lennünk a célcsoporttal. Nem jó ágyúval verébre lőni. Érdekes lehet, hogy hol élnek, hány évesek, és az is, hogy mobilon vagy asztali gépen lehet elérni őket. Esetleg mindkettőn. Hova lehet vezetni őket a hirdetésből? Ott mit látnak majd? Milyen konverzió a cél? A legvalószínűbb és a leggyakoribb vásárlás. De ha más konverzió az elképzelés, annak sincs akadálya. Még egy fontos kérdés. Hogyan szeretnénk megjelenni? Videóval, grafikával vagy csak szöveggel? El kell dönteni.

A Google Ads hirdetés segíthet, ha növelni kell a weboldal látogatottságát. Építhető a cég ismertsége, vagy telefonos érdeklődők is elérhetők. Mindezt statisztikákkal követhetően, és még nagy összeget sem kell kifizetni.

A sikeres Google Ads hirdetés

A Google hirdetéskezelés ma már egy külön szakma. Megtanulható, vagy rá lehet bízni az Ads Media profi csapatára. A Google hirdetéskezelés segítségével elérhetőek az emberek, akik kor, földrajzi hely, nem és érdeklődési kör alapján leginkább válhatnak potenciális vásárlóvá. A Google Ads kiváló márkaépítésre, a forgalom növelésére, a piaci helyzet megszilárdítására, és arra is, hogy növelje az elköteleződést a termék, a szolgáltatás és a vállalkozás iránt.

A Google hirdetés akkor lesz a leghatékonyabb, ha lényegre törő, rövid és felkelti a célcsoport figyelmét. A célzott hirdetésekkel kiaknázható az az előny, amit a Google már megszerzett magának. Részesedjünk mi is ebből!

Ads Media – hogy ne kelljen megtanulnunk egy új szakmát

Ha az Ads Mediára bízzuk a Google kampányt, akkor egy több éve együtt dolgozó, professzionális és kreatív csapat áll majd a hirdetés mögé. A teljes kampányt megcsináljuk. Cégtulajdonosként vagy cégvezetőként erre többnyire nincs kapacitásunk. Az Ads Media elkészíti és felügyeli a Google Ads kampányunk. Mérni fogjuk az eredményt, és kiértékeljük azokat. Aztán elmondjuk, hogyan haladhatunk tovább.

Mit csinálunk az Ads Medianál?

Egy Google Ads kampány azonnal növelheti a weboldal látogatottságát. Fenntartja a látogatók érdeklődését, közben pedig újabb és újabb látogatókat vonz be.

Google Ads hirdetéskezelés

Miért ez a legjobb hirdetési forma?

A Google Ads segítségével érhető el a legtöbb embert. Az internethasználat része a mindennapoknak. A Google hirdetés elvitathatatlan erőssége, hogy nincs feleslegesen megjelenő hirdetés. Több ezer ember érhető el azok közül, akik potenciális ügyfelek lehetnek. A hirdetést csak a célcsoport látja, nem mindenki. A célcsoportot leginkább a felvett kulcsszavak határozzák meg, de leszűkíthető földrajzi hely, nem, életkor és érdeklődési kör szerint, és ennek megfelelően jelenik majd meg hirdetés. A weboldal látogatottsága növekedni fog, több vásárló lesz. Az elért eredmények pedig követhetőek és ellenőrizhetőek.

A Google kampányok típusai – amelyik nekünk a legjobb

Több lehetőség is van:

A Google kereső hirdetés a Google kereső találati listáján fog megjelenni. Ehhez meg kell találni a megfelelő kulcsszavakat. Olyan szavakra lesz szükség, amire rákeresnek a felhasználók. A Google segíthet ezeknek a szavaknak a megtalálásában. Olyan szavakra lesz szükség, amik vásárlót, érdeklődőt hoznak. Az Ads Media segít ezeknek a szavaknak a kiválasztásában. A kulcsszó megadásánál a célt is tudni kell: az ismertséget kell növelni vagy értékesíteni?

Display hirdetés a tartalomba ágyazva jelenik meg. Ez többnyire banneres és szöveges hirdetés. Márkaépítésre kiválóan alkalmas, de adatbázis is építhető vele egy későbbi kampányhoz. A display hirdetés általánosságban vásárlást nem fog generálni, de nem is ez a célja.

 

Az Ads Media – a Google Ads partnerünk

Az Ads Mediára rábízhatjuk a Google Ads kampányunkat. Felkészült szakemberekkel dolgozunk, a csapat kiváló, több éves tapasztalattal és kivételes kreativitással oldja meg a kampányokat. Kapcsolatban maradunk az ügyfeleinkkel a kampány teljes ideje alatt. Egyeztetünk velük a hirdetésekről, a hirdetések tartalmáról és a megjelenési időpontokról. Ötleteket adunk. Segítünk a célcsoport meghatározásában, és a megfelelő kulcsszavak kiválasztásában. Visszajelzünk, elemzünk.

 

A Google Ads hirdetés ára – mennyibe fog ez kerülni?

Google Ads hirdetésért kattintásonként kell fizetni. Hirdetések fizethetők a Google felé átutalással, bankkártyás fizetéssel, vagy automatikus fizetéssel is. Egy költségtervvel érdemes elindulni, mivel a Google Ads licit alapú, ezért nincsenek előre meghatározott árai. A tervezésben a Google már a kulcsszavak keresésénél ad licit javaslatokat, ez lehet a költségterv alapja. A Google Ads hirdetés az alacsonyabb árú hirdetések közé tartozik. Google Ads hirdetéssel elérhetjük, hogy a hirdetésre fordított összeg biztosan megtérüljön.

Szeretnéd hatékonyan elindítani online kampányaid kötöttségek nélkül?

Google Partneri státuszunknak köszönhetően akár 120.000 Ft jóváírásban is részesülhetsz*! Tapasztald meg, milyen eredményeket érhetünk el, mielőtt elköteleződnél!

Emellett ingyenes SEO auditot is kapsz, amely során konkrét technikai és tartalmi javaslatokat adunk az oldalad hatékonyabbá tételéhez. További részletekért, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

*(amennyiben új fiók nyitásra kerül sor, és a költés a fióknyitástól számított 60 napon belül eléri a 120.000 Ft-ot)
Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát