Kérj ajánlatot!

Google Ads hirdetéskezelés

A Google találati listáján az elsők között lenni olyan, mint megnyerni egy főnyereményt. Növelhető a cég ismertsége, és ugrásszerűen növekedhet az árbevétel is. A Google Ads-el ez elérhetővé válik egy cég számára.

A világ legnagyobb cégénél érdemes hirdetni.

Ha a Google nem is a világ legnagyobb cége, a Google kereső biztosan a legbefolyásosabb. Szinte minden ember a Google keresőjét használja, amikor keres valamit az interneten. A Google szinte a teljes keresőpiacot uralja Magyarországon. Ha egy cég az elsők között jelenik meg a Google által feladott találatok közül, az kiemelkedő eredményeket hozhat, az üzlet soha nem látott mértékben növekedhet. Ez a Google Ads-szel érhető el, és tartható fenn.

A Google Ads régóta működő szolgáltatás, (régi nevén Google AdWords), és nem más, mint egy hirdetési felület. Ezen a hirdetési felületen kulcsszavakkal és egyéb célzási beállításokkal lehet elérni egy adott célcsoportot. A kulcsszavak megtalálásához, és a legmegfelelőbb és legpontosabb célzási beállításokhoz szakemberre van szükség. Az Ads Media kollégái elvégzik ezt a munkát. Pontosan, hatékonyan és szakmailag kifogástalanul. A Google Ads így a profitot növeli, a cég erősebb és nyereségesebb lehet.

Miért érdemes a Google Ads-en hirdetni? Milyen cégeknek érdemes a Google Ads-en hirdetni?

A Google keresőjét szinte mindenki, ahogy már olvashattuk, automatikusan használja. Természetessé vált, hogy a Google-n keresünk. Nem is a keresés kifejezést használjuk már, hanem “guglizunk”. A két szó szinonima lett. Hát ezért érdemes a Google-n hirdetni. Mindenki ott van. Azok is, akiket el kell érni.

Amikor a vállalkozás, szolgáltatás vagy valamilyen termék a Googl-ben lesz meghirdetve, tudni kell, hogy kinek szól a hirdetés. Milyen kulcsszavakkal keresnek azok, akiket megszólítanánk? Pontosan tisztában kell lennünk a célcsoporttal. Nem jó ágyúval verébre lőni. Érdekes lehet, hogy hol élnek, hány évesek, és az is, hogy mobilon vagy asztali gépen lehet elérni őket. Esetleg mindkettőn. Hova lehet vezetni őket a hirdetésből? Ott mit látnak majd? Milyen konverzió a cél? A legvalószínűbb és a leggyakoribb vásárlás. De ha más konverzió az elképzelés, annak sincs akadálya. Még egy fontos kérdés. Hogyan szeretnénk megjelenni? Videóval, grafikával vagy csak szöveggel? El kell dönteni.

A Google Ads hirdetés segíthet, ha növelni kell a weboldal látogatottságát. Építhető a cég ismertsége, vagy telefonos érdeklődők is elérhetők. Mindezt statisztikákkal követhetően, és még nagy összeget sem kell kifizetni.

A sikeres Google Ads hirdetés

A Google hirdetéskezelés ma már egy külön szakma. Megtanulható, vagy rá lehet bízni az Ads Media profi csapatára. A Google hirdetéskezelés segítségével elérhetőek az emberek, akik kor, földrajzi hely, nem és érdeklődési kör alapján leginkább válhatnak potenciális vásárlóvá. A Google Ads kiváló márkaépítésre, a forgalom növelésére, a piaci helyzet megszilárdítására, és arra is, hogy növelje az elköteleződést a termék, a szolgáltatás és a vállalkozás iránt.

A Google hirdetés akkor lesz a leghatékonyabb, ha lényegre törő, rövid és felkelti a célcsoport figyelmét. A célzott hirdetésekkel kiaknázható az az előny, amit a Google már megszerzett magának. Részesedjünk mi is ebből!

Ads Media – hogy ne kelljen megtanulnunk egy új szakmát

Ha az Ads Mediára bízzuk a Google kampányt, akkor egy több éve együtt dolgozó, professzionális és kreatív csapat áll majd a hirdetés mögé. A teljes kampányt megcsináljuk. Cégtulajdonosként vagy cégvezetőként erre többnyire nincs kapacitásunk. Az Ads Media elkészíti és felügyeli a Google Ads kampányunk. Mérni fogjuk az eredményt, és kiértékeljük azokat. Aztán elmondjuk, hogyan haladhatunk tovább.

Mit csinálunk az Ads Medianál?

Egy Google Ads kampány azonnal növelheti a weboldal látogatottságát. Fenntartja a látogatók érdeklődését, közben pedig újabb és újabb látogatókat vonz be.

Google Ads hirdetéskezelés

Miért ez a legjobb hirdetési forma?

A Google Ads segítségével érhető el a legtöbb embert. Az internethasználat része a mindennapoknak. A Google hirdetés elvitathatatlan erőssége, hogy nincs feleslegesen megjelenő hirdetés. Több ezer ember érhető el azok közül, akik potenciális ügyfelek lehetnek. A hirdetést csak a célcsoport látja, nem mindenki. A célcsoportot leginkább a felvett kulcsszavak határozzák meg, de leszűkíthető földrajzi hely, nem, életkor és érdeklődési kör szerint, és ennek megfelelően jelenik majd meg hirdetés. A weboldal látogatottsága növekedni fog, több vásárló lesz. Az elért eredmények pedig követhetőek és ellenőrizhetőek.

A Google kampányok típusai – amelyik nekünk a legjobb

Több lehetőség is van:

A Google kereső hirdetés a Google kereső találati listáján fog megjelenni. Ehhez meg kell találni a megfelelő kulcsszavakat. Olyan szavakra lesz szükség, amire rákeresnek a felhasználók. A Google segíthet ezeknek a szavaknak a megtalálásában. Olyan szavakra lesz szükség, amik vásárlót, érdeklődőt hoznak. Az Ads Media segít ezeknek a szavaknak a kiválasztásában. A kulcsszó megadásánál a célt is tudni kell: az ismertséget kell növelni vagy értékesíteni?

Display hirdetés a tartalomba ágyazva jelenik meg. Ez többnyire banneres és szöveges hirdetés. Márkaépítésre kiválóan alkalmas, de adatbázis is építhető vele egy későbbi kampányhoz. A display hirdetés általánosságban vásárlást nem fog generálni, de nem is ez a célja.

 

Az Ads Media – a Google Ads partnerünk

Az Ads Mediára rábízhatjuk a Google Ads kampányunkat. Felkészült szakemberekkel dolgozunk, a csapat kiváló, több éves tapasztalattal és kivételes kreativitással oldja meg a kampányokat. Kapcsolatban maradunk az ügyfeleinkkel a kampány teljes ideje alatt. Egyeztetünk velük a hirdetésekről, a hirdetések tartalmáról és a megjelenési időpontokról. Ötleteket adunk. Segítünk a célcsoport meghatározásában, és a megfelelő kulcsszavak kiválasztásában. Visszajelzünk, elemzünk.

 

A Google Ads hirdetés ára – mennyibe fog ez kerülni?

Google Ads hirdetésért kattintásonként kell fizetni. Hirdetések fizethetők a Google felé átutalással, bankkártyás fizetéssel, vagy automatikus fizetéssel is. Egy költségtervvel érdemes elindulni, mivel a Google Ads licit alapú, ezért nincsenek előre meghatározott árai. A tervezésben a Google már a kulcsszavak keresésénél ad licit javaslatokat, ez lehet a költségterv alapja. A Google Ads hirdetés az alacsonyabb árú hirdetések közé tartozik. Google Ads hirdetéssel elérhetjük, hogy a hirdetésre fordított összeg biztosan megtérüljön.

Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát