Kérj ajánlatot!

Grafikai tervezés

Az első benyomás és azon túl… Egy jól bevezetett cégnél, terméknél, márkánál, szolgáltatásnál szinte csukott szemmel látjuk magunk előtt az ismert arculatot, logót, színt, stb. Ön is szeretné, ha az Ön elképzelései szerint, de profi szakemberek segítségével készülne egy-egy hasonló ismertetőjegy vállalkozása számára? Egy olyan arculat, amelyről jól beazonosítható válik a vásárlók, partnerek előtt? Akkor jó helyen jár! Az Ads Media széles tárházát kínálja a különböző grafikai megoldásoknak, az egyszerűbb feladatoktól kezdve a különleges ötleteket igénylő, kreatív munkákig bármiben szívesen állunk rendelkezésére.

Mi fán terem a grafikai tervezés?

A grafikai tervezésnél fontos hangsúlyozni, hogy egy közös munkán alapuló, kreatív tevékenység. A szakembernek és az ügyfélnek fontos megismernie, megértenie egymást, a közös munka így lehet eredményes, és így lehet kreatív. A kreatív erőt mindkét fél beleadhatja a munkába, hiszen a grafikus is úgy tud jól dolgozni, ha az információk mellett ötleteket is kap. A grafikai tervezés mondhatni intim feladat, az adott vállalkozást „meztelenül” kell látni ahhoz, hogy arculatot, színt, logót, formát álmodjunk és alkossunk hozzá. Izgalmas és összetett tevékenység ez, hiszen egyrészt a semmiből, vagy szinte a semmiből jön létre valami értékes és szép, ugyanakkor mindezt olyan fogódzók mentén kell létrehozni, amelyet az ügyfél biztosít a szakember számára. Cégünk, az Ads Media úgy tekint a grafikai tervezésre, mint egy közös alkotásra. Ehhez ügyfeleink hozzák az alapanyagot, mi a szakértelmet, a kreatív folyamat pedig e kettő mentén indul el és alakul, minden igyekezetünk és reményünk szerint egy olyan végeredményhez érkezve, amellyel mindenki maximálisan elégedett.

A tervezés tervezése, azaz az egyeztetés

Fogalmazhatunk úgy, hogy a grafikai tervezés alapja a tervezés. Mondhatni egy előzetes egyeztetés azzal kapcsolatban, hogy az ügyfélnek milyen elképzelései vannak. Itt jönnek elő az ötletek, az elvárások, a határidők, a projekt pénzügyi keretei. Elképzelhető, hogy valaki már kiforrott elképzelésekkel, formákkal, színekkel, logó ötletekkel érkezik egy ilyen egyeztetésre, mások több mindent bíznak a grafikusra. Fontos továbbá, hogy meghatározzuk, hová tervezzük a megjelenést és milyen formákban, típusokban szeretnénk azokat megvalósítani.

A második lépés: látványtervek

A következő lépés az, hogy a grafikus elkezd dolgozni a kapott információk és elvárások alapján, amelyből megszületik néhány vázlat. Ezeket nevezhetjük részeredményeknek, hiszen ezek alapján, ezekből kiindulva lehet folytatni a munkát. Az ügyfél a látványtervek alapján akár újabb ötletekkel, elképzelésekkel állhat elő és a grafikus számára is segítség, ha több ilyen „próba” készül. Ha a munka második része is befejeződik, következhet a végleges grafika elkészítése.

grafikai tervezés

Számos megjelenési lehetőség létezik

A végleges grafika az elfogadott látványtervek alapján valósul meg. Itt még le lehet ellenőrizni azt, hogy minden az elképzeléseinknek megfelelően alakult-e. Jó a szín, a formák, megfelelő a tartalom? Így képzeltük el cégünk új logóját, megvalósul az az arculat, amely a legjobban illik hozzánk? Ha mindennel megvagyunk, és letisztáztuk az összes felmerülő kérdést, jöhet a véglegesítés, illetve a gyártás. Terméktől függ, hogyan zajlik ez. A grafikánk az online megjelenés mellett szerepelhet szórólapon, névjegykártyán, céges levélpapíron, vagy dosszién, bélyegzőn és egyéb más területeken is használhatjuk. Érdemes minél több helyen megjelenni, hiszen ez segíti cégünk beazonosítását, népszerűségének, ismertségének növelését az új arculat mentén, annak hathatós segítségével.

A megfelelően elkészített grafikai megjelenés előnyei

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy milyen komoly jelentősége van annak, hogy egy cég megjelenése szép, elegáns legyen. Az arculatnak egyszerre kell könnyedséget és komolyságot hangsúlyozni, és ami a legfontosabb: közvetítenie kell a potenciális vásárlók, ügyfelek felé a vállalkozás által képviselt értékeket. Azokat az előnyöket, amelyeket a vásárló kap, ha igénybe veszi szolgáltatásunkat. Nem egyszerű feladat mindezt formákkal, színekkel, képekkel és stílusokkal visszaadni, ugyanakkor nem is lehetetlen, mi azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettsége mellett a népszerűségben és bevételekben is realizálódjon a kreatívan megalkotott és megfelelően elkészített grafika nyújtotta előny.

Megbízhatóság, magabiztosság, állandóság, megkülönböztetés

A marketing fontos eleme a grafikai tervezés, a folyamat végén egy olyan kulcsot kapunk kézhez, amelyet aztán a marketing stratégiánk majd minden elemében használhatunk. Egy olyan kulcsot képzeljünk el, ami a miénk, de végtelen másolatot készítve bárkit megszólíthatunk vele, és ezzel a kulccsal bárki benyithat hozzánk. A megfelelő arculat elemei megkülönböztetnek és ki is emelhetnek a versenytársak közül. Segítenek jobban beazonosítani a vállalkozást, megbízhatóságot, magabiztosságot, állandóságot építenek a cég, vagy márka köré. Mindenki ismeri a legnépszerűbb márkákat, csukott szemmel is magunk elé tudjuk idézni a jól ismert formát, színt, alakzatot. Ezek a grafikai elemek önmagukért „beszélnek”, és adják el a terméket. Persze sokat kellett azon dolgozni, hogy erre a szintre jussanak. Ha az ügyfél elképzelése és a grafikus tudása egymásra talál a cég érdekében, akkor elindulhatunk azon az úton, amelyet a tervezés elején elképzeltünk, egyedi és különleges, azaz hasznos arculatot alakítottunk ki. Az Ads Media csapata szívesen végigkíséri ezen az úton leendő ügyfeleit, legjobb tudásunkat adva vállaljuk a grafikai munkák megtervezését és létrehozását.

Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát