A Pinteresttől nem csak vacsora, kertészeti vagy lakberendezési ötletek leshetők el. Ebben a színes világban ismertebbé tehetjük a vállalkozást, és eladhatjuk a termékeket vagy a figyelem a szolgáltatásokra irányítható. Pinterest hirdetéssel.
A Pinterest közösségi képmegosztó-oldalként ontja a csodát a világra. Az oldalon bárki megoszthat képeket. A felhasználói rendkívül elkötelezettek, több millió megosztása van havonta, és a főként a nők körében népszerű. (ez fontos lehet majd a célcsoport beállításánál)
A Pinterest egy elfogadott oldal, nem olyan megosztó, mint néhány közösségi médium, talán mert a hétköznapok szépséget mutatja meg – képekben.
Karácsonyi dekoráció, vacsoraötlet, új kerti kiülő? Igazán sok, és igazán jó ötleteket van a Pinteresten. Az Ads Media ötlete pedig az, hogy ha van egy olyan termék, ami vizuálisan jól megjeleníthető, akkor irány a Pinterest!
Az alap, hogy a termék vagy a szolgáltatás vizuálisan jól megjeleníthető legyen. Inspirálódás közben érhetők el a felhasználók, és több forgalmat generálhatunk, mint a YouTube-on és a LinkedIn-en együttvéve. És ez egy tízéves adat. A Pinterest erőssége az egyszerűsége. A sikere pedig a megalapítása óta töretlen.
Egy Pinterest hirdetéssel már akkor elérhetők a leendő vásárlók, amikor azok még döntést sem hoztak a vásárlásról. Úgy generálható vásárlás, hogy igényt teremtünk. Ráadásul annak ellenére hirdetnek kevesen a Pinteresten, hogy kiemelkedően jó eredményeket lehet itt elérni. És mivel kevesebben hirdetnek, az árak is nyomottabbak.
A Pinteresten a hirdetés elmenthető, így a felhasználók többször is találkozhatnak vele. És persze a már sokat emlegetett vizuális élmény. Márka építhető ezen a különleges közösségi felületen.
Egy videó-hirdetés nem csak a YuoTube-nál válik be. A Pinteresten is kiválóan hatnak a videós tartalmak. A videókkal építhető a márka ismertsége. Egy videó ebben a környezetben kellően feltűnő ahhoz, hogy ráirányuljon a figyelem. És ez a cél. Megismertetni a céget, a konverziós cél pedig az lehet, hogy a honlapnak több látogatója legyen, ezáltal pedig erősödjön az értékesítés. Egy Pinterest videós hirdetéssel mindez elérhető.
A Pinteresten kiemelhető egy saját Pin (gombostű) is. Ez egyszerű és népszerű megoldás. Felkelti a figyelmet, építi a márkát és vásárlást eredményez. És ahogy már az előbb említettük, a felhasználók el is menthetik a hirdetést. Ezzel már az előtt a honlapra irányíthatjuk őket, hogy döntöttek volna a vásárlásról. Ez behozhatatlan versenyelőnyt jelent a versenytársakkal szemben.
A legdirektebb módja a Pinterest hirdetéseknek, ha a terméket vagy a szolgáltatást közvetlenül meghirdetjük. Ennek a hirdetési formának a célja a konverziónövelés. Vagyis az, hogy azonnali vásárlást eredményezzenek. Konkrét termék vagy teljes katalógus is feltölthető, tájékoztatva a leendő vásárlókat a legfontosabb termékjellemzőkről. A saját Pin-jeink teljesen beépülnek a tartalmak közé, ezzel pedig olyan felhasználókat érhetünk el, akik épp az adott terméket vagy szolgáltatást keresik. Vagy még nem is tudják, hogy keresik.
A Pinterest az a felület, ahol még a vásárlási szándék megszületése előtt megszerezhető egy vásárló.
Az Ads Medianál szeretjük a Pinterestet. Az Ads Media a Pinterest hirdetések kezelésében a társunk lehet. A teljes folyamatban, az elejétől a végéig. Kiválóan képzett szakértőkkel dolgozunk majd közösen a cég sikeréért. Egy összetartó, profi csapat támogat abban, hogy elérjük a célt. Többéves tapasztalat, színes kreativitás és precíz munkavégzés. Így dolgozunk az Ads Medianál. Támogatunk és tanácsot adunk. Közben folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, hogy minden pontosan úgy történjen, ahogy annak történnie kell. Egyeztetünk a hirdetésekről, a hirdetések tartalmáról, és a megjelenések időpontjáról. Javaslatotokat teszünk, ha úgy látjuk, hogy valahol változtatni kellene. Közösen meghatározzuk a célcsoportot, és az Ads Media szakemberei rendszeresen optimalizálják azt. Mindig adunk statisztikákat, kimutatásokat és elemzéseket.
És ha valami különlegesre, egyedire kérést kapunk, azt is nyitott fülekkel várjuk.
A sikeressége ellenére a Pinterest nem egy felkapott hirdetési platform. Alacsony árakon lehet hirdethetni, a megtérülés biztosított lesz, ráadásul egy olyan közösségi felületen lehet hirdetni, ami a szépséget és az emberi kreativitást emeli piedesztálra.
A Pinteresten átlagos emberek különleges ötleteik láthatók.
Ha jó helyen akar hirdetni, jusson eszébe a Pinterest.