Kérj ajánlatot!

Facebook hirdetéskezelés

Ma már nem sokan vannak, akik nem online keresik a megoldást. Bármire. Az okostelefonunk mindig kéznél van. Nem megyünk el otthonról, nem járjuk végig az üzleteket, legyen szó termékről vagy szolgáltatásról. Összehasonlítjuk az ajánlatokat, utánanézünk a lehetőségeinknek. A közösségi oldalak pedig adottak. Ezeken az oldalakon megosztjuk a személyes információinkat, így könnyen megtalálhatnak bennünket a hirdetők is. Könnyen kideríthető, hogy a célcsoporthoz tartozunk-e, és hogy hogyan fogadunk majd egy ajánlatot.

Hirdetőként a Facebook hirdetéskezelés tűpontos beállításaival hatékonyan közvetíthetjük az üzeneteinket. Olyan embereket érhetük el, akik még nem hallottak rólunk. Építhetjük a márkánkat vagy értékesíthetünk – a célunktól függően.

Egy Facebook hirdetéskezelés, a Facebook hirdetések megtervezése komoly szakmai tudást követel meg. Meg lehet tanulni, de talán nem érdemes.

A legnagyobb közösségi oldalon érdemes hirdetni.

A Facebook-ba egymilliárd ember néz bele naponta. A felhasználók érdeklődési köre egyszerűen meghatározható, így tökéletesen pontos hirdetésekkel dolgozhatunk. A Facebook hirdetések a legpontosabb célzással juttathatók el a potenciális vásárlókhoz. Ez igaz a Google hirdetések rendszerére is, de a Facebook-ba nem azért lépünk be, mert keresünk valamit. Akkor is találkozhatunk olyan hirdetéssel, ami felkelti az érdeklődésünket, ha a barátunk nászútjáról készült képeket akarjuk megnézni.

A Facebook hirdetés további elvitathatatlan előnye, hogy a felhasználók megoszthatják azt az ismerőseikkel vagy kedvelhetik a hirdetésünket, így a termékünk vagy a szolgáltatásunk sok emberhez juthat el. És a legfontosabb ebben az, hogy mi is szívesebben élünk olyan ajánlatokkal, amiket ismerőseink is kedvelnek. Ha nekik tetszik, nekünk is tetszik. Ha neki van, nekünk is kell. Ha ő jónak tartja, biztos jó. Ugye? A megosztások a barátaink, ha a Facebook-on hirdetünk.

Kinek érdemes a Facebook-on hirdetni? Válaszok a mikorra és a miértre is

Mielőtt Facebook hirdetéskezelésbe kezdünk, előtte néhány dolgot érdemes tisztáznunk magunkban. Először is tudnunk kell, hogy kinek akarunk hirdetni. Ezt pontosan meg kell határoznunk. Földrajzilag hol éljenek, milyen életkorúak legyenek… Érdekes lehet az is, hogy csak mobilon vagy asztali gépen is el akarjuk őket érni. Tudnunk kell, hogy hova vezetjük őket a hirdetésből, és ott mivel találkoznak majd. Hogy akarjuk őket meggyőzni? Mi lesz az, ami miatt időt szánnak egy kattintásra? Rendkívül fontos, hogy milyen konverziót várunk a hirdetésünktől. Ez lehet vásárlás, ajánlat kérés, feliratkozás, adatlap kitöltése vagy bármi, amit szeretnénk. És persze azt is tudnunk kell, hogy milyen módon szeretnénk megjelenni. Videóval, grafikával, szöveggel?

A Facebook hirdetés jó döntés, ha növelni akarjuk a kedvelések számát, növelni akarjuk a weboldalunk látogatottságát, vagy el akarjuk érni a közelben élőket. Márkát is építhetünk, és telefonos érdeklődőket is szerezhetünk. És mindezt nyomon követhetően és relatív alacsony áron tehetjük meg.

A Facebook hirdetés sikere a cég honlapjának sikere

A Facebook hirdetéskezelés ma már egy külön szakma. A Facebook-on a célközönségünket megtalálhatjuk kor, földrajzi hely, nem, és érdeklődési kör alapján. A Facebook hirdetés a legmegfelelőbb márkaépítésre, a forgalom növelésére, a státuszunk megszilárdítására, és arra, hogy növeljük az elköteleződést a termékünk vagy a szolgáltatásunk iránt. A Facebook hirdetések egy előre meghatározott költségkeretből jelennek meg, ezért elkerülhetjük a nem tervezett kiadást. Pontosan tudni fogjuk, mennyit fizetünk majd.

Egy Facebook hirdetés akkor lesz megfelelő, ha lényegre törő, rövid és felkelti a figyelmet. Egy különleges grafika vagy egy érdekes videó tökéletes erre a célra. Óriási potenciál van a Facebook-ban, amit a célzott hirdetésekkel kiaknázhatunk. Nem csak meg kell jelenni, a hirdetésnek is megfelelőnek kell lennie ahhoz, hogy elérjük a célunkat.

Ami a Facebook hirdetéskezelésben fontos, és az Ads Media megteszi

Szóval. A lényeg. Nem kell megtanulni a szakmát, mert az Ads Media kezeli a hirdetésünket. Több éve együtt dolgozó, professzionális, kiemelkedően kreatív csapatra bízhatjuk a dolgot. Az irányítás persze nálunk marad, hiszen mi vagyunk a megrendelők, de a munkát ők végzik el. A teljes kampánykezelést ők csinálják. Cégtulajdonosként vagy cégvezetőként erre nem is lenne időnk. A napi feladataink mellett nincs időnk állandóan figyelni a közösségi média felületeit.

Az Ads Media az elejétől a végéig elkészíti és felügyeli a marketing kampányunkat. Pontos mérési eredményeket kapunk tőlük. Az eddig is bevált megoldásokat alkalmazzák majd, kiértékelik az eredményeket és ajánlásokat fogalmaznak meg az esetleges elkövetkező kampányokhoz. Hogy fejlődni tudjunk.

Mit jelent ez konkrétan?

Egy Ads Media Facebook kampány rövid idő alatt képes akár egy vadonatúj oldalnak is rendkívül magas látogatottságot generálni. Aztán persze ezekkel a látogatókkal folyamatosan kapcsolódni kell. Fenn kell tartani az érdeklődésüket, miközben újabb látogatókat is be kell vonzani.

Facebook hirdetéskezelés

Miért előnyös ez a hirdetési forma?

A Facebook és a Google segítségével érhetjük el a legtöbb embert. Egyszerűen, átláthatóan, akárhonnan. Az okostelefonja már mindenkinek a zsebében van. A Facebook hirdetés előnye, hogy egy hirdetéssel akár több tízezer potenciális ügyfelet is elérhetünk. Nincs feleslegesen megjelenő hirdetés, nem vaktában lövöldözünk. A hirdetésünket csak a célcsoportunk fogja látni. A célcsoportot földrajzi hely, nem, életkor és érdeklődési kör szerint határozhatjuk meg. A hirdetés megjelenhet a Facebook hírfolyamában, az oldalsávban, vagy akár a Messengerben is. Ezzel a weboldalunk látogatottságát nagyban növelni tudjuk olyan módon, hogy a költségeket előre meghatározzuk. Több kedvelőnk lesz, megosztják a hirdetésünket, az oldal aktivitása ugrásszerűen növekszik. Az elért eredmények mindig követhetőek, ellenőrizhetőek. Az új ügyfelek mellett pedig akár célzottan megkereshetjük a régi ügyfeleinket is.

Többféle lehetőség is van – a Facebook kampányok típusai

Sok lehetőségünk van, amikor a Facebook-on hirdetünk. A választás attól függ majd, hogy pontosan mire akarjuk felhasználni a hirdetésünket. A hirdetési stratégiánk megalkotásához tudnunk kell, hogy mit akarunk. És az sem árt, ha tisztában vagyunk az alapfogalmakkal és azok mögöttes tartalmával.

— márkaépítés, a márka ismertségének növelése

A hirdetés célja ilyenkor a márkánk ismertségének, elfogadottságának növelése. Ezt minimális kiadással is elérhetjük, ráadásul ez kihatással lesz a többi Facebook hirdetésünk eredményességére, sőt, növeli a máshonnan érkező forgalmunkat is.

— oldalkedvelések

Ez a hirdetésforma növeli a Facebook oldalunk követőtáborát. Facebook marketinggel együtt hatásos. Önmagában a magas költségek miatt nem éri meg.

— konverziónövelés

Konverziónövelésnél azoknak jelenik meg a hirdetésünk, akik nagyobb valószínűséggel konvertálnak. A konverzió lehet bármi. Leggyakoribb természetesen a vásárlás. De gyűjthetünk adatlappal adatokat, a weblapunkra irányíthatjuk az érdeklődőket, ahol egy konkrét üzenettel találkozhatnak. A konverzió bármi lehet, kitalálhatunk teljesen új, nem szokványos célt is. Arra kell figyelnünk a konverziónövelésnél, hogy egy sikeres kampányhoz statisztikákra van szükség, ehhez pedig megfelelő mennyiségű adat kell. Pontosan meg kell találnunk ugyanis azokat az embereket, akik vélhetően végrehajtják a kívánt konverziót.

— az érdeklődők számának növelése

Hírlevél-adatbázis építéséhez kiváló megoldás. A felhasználók egy adatlap kitöltésével feliratkoznak az adatbázisunkba. Ezt az adatbázist később célzott, konkrét termék vagy szolgáltatás értékesítésekor is felhasználhatjuk. Remarketing kampányokhoz kiváló adatbázis építhető ilyen módon.

— poszt kiemelés

A posztkiemelés egy egyszerű és nagyon ismert kampánytípus. Szinte mindenki ismeri, hiszen találkozott már vele. A kiemelés gomb ráadásul ott van, közvetlenül a poszt mellett. A posztunk kiemelésével aktivizálhatjuk a felhasználóinkat. Megoszthatják a posztot, kedvelhetik vagy akár hozzá is szólhatnak. Minél több az aktivitás egy poszt alatt, annál elkötelezettebbek a felhasználók. Ezzel a módszerrel sok emberhez juttathatjuk el az hirdetésünket, olyanokhoz is, akiket addig nem értünk el. Rendszeresen posztoló Facebook oldalon érdemes használni. A posztok kiemelését rendszeresen vagy alkalmanként is érdemes lehet alkalmazni. Alkalmanként kiemelhetjük a posztot azért, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, vagy ha egy olyan tartalmat akarunk megmutatni, amit a weboldalunkon helyeztünk el. Egy nagyobb kampányidőszak előtt hatékonyan hívhatja fel a figyelmet egy adott időszakra, ahova koncentrálni szeretnénk a vásárlóink számát. A posztkiemelés alkalmas olyan információk közlésére is, amik nincsenek közvetlen összefüggésben az értékesítéssel. Ilyen lehet, ha valamelyik vásárlási feltétel módosul vagy megváltozik a nyitva tartásunk.

— remarketing kampány

Egy cég vezetőjének nem kell elmondani, hogy mennyire fontosak a régi, meglévő ügyfelek. A cég egy olyan bázisáról van szó, ami különlegesen értékes. Alapvetően bármikor használhatjuk a remarketinget. Ehhez felhasználhatjuk a weboldalra látogatók adatait, vagy az e-mail adatbázisunkat. Remarketing kampányok arra is jó, hogy fenntartsunk egy általános érdeklődési szintet a termékeink vagy a szolgáltatásaink iránt.

— videó megtekintések számának növelése

A videó megtekintések számának növelése kiválóan alkalmas a márkaépítésre. Ilyenkor azt akarjuk, hogy sokan és sokáig nézzék a videóinkat. Ez tovább növeli az elköteleződést a felhasználók körében.

Amit az Ads Media nyújthat

Profi szakemberek, összetartó csapat, több éves tapasztalat, kreativitás ami precíz munkavégzéssel párosul. Állandó, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel. Egyeztetés a hirdetésekről, a hirdetések tartalmáról, a megjelenési időpontjáról. Az aktuálisan működő közösségi fiók teljesítményelemzése, javaslattétel a változtatásokra (a hirdetési fiókhoz neked mindvégig teljes körű hozzáférésed lesz). Célcsoport meghatározása, a Facebook hirdetések célközönségének pontos meghatározása, a célcsoport folyamatos optimalizálása. A feleslegesnek ítélt megjelenések kiszűrése, a megrendelő érdekei szerint. Rendszeres statisztikák, elemzések.

A Facebook hirdetés ára – a várható költségekről

A Facebook hirdetésnél pontosan meghatározhatjuk az elkölteni kívánt összeget. Előre eldönthetjük, hogy mennyit fogunk az adott kampányra elkölteni. De, hogy mennyit költöttünk egy kattintásra vagy egy konverzióra, azt csak a kampány után tudhatjuk meg. Ez egy rendkívül fontos adat lesz, hiszen ebből lesz látható, hogy a hirdetésre elköltött összeg megtérült-e. A Facebook hirdetés kifejezetten az olcsó hirdetési formák közé tartozik. Népszerűségének egyik oka pedig az, hogy célzottan találja meg a potenciális vásárlókat. Facebook hirdetéssel könnyű elérni, hogy a befektetett összeg többszörösen megtérüljön, a hirdetés többszörösen visszahozza az árát.

Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát