Kérj ajánlatot!

Milyen hirdetési típusok közül választhatunk a YouTube-on?

Érdemes megismerkedni vele, hogy milyen hirdetési típusok elérhetőek a YouTube-on, hiszen a népszerű videómegosztó számos jól felhasználható és jól kombinálható megoldást kínál az online marketing területén.

Jól bejáratott, ma is népszerű hely a YouTube

A YouTube mondhatni egy hagyományos, jól bejáratott terep az online hirdetések piacán, de még mindig tartogat újdonságokat és számos lehetőséget rejt arra, hogy reklámozzuk termékünket, vagy szolgáltatásunkat. A népszerű videómegosztó nap, mint nap több millió ember szórakozási, időtöltési helye. Hazánkban is rendkívül kedvelt az oldal, amely többféle szolgáltatással vonzza a felhasználókat, legyen az sima zenehallgatás, vagy más tartalmak fogyasztása, esetleg tanulás, vagy éppen videó készítés, feltöltés. Nézzük milyen hirdetési típusokat kínál a YouTube!

A speciális vizuális megjelenés ereje

A YouTube-al nem csak azért érdemes kiemelten foglalkozni, mert ott van a már említett magas látogatottság, más szempontok is akadnak. Először is viszonylag jó áron lehet hirdetni, jól megcélozhatóak a számunkra fontos csoportok, illetve a vizuális megjelenés remek lehetőségeket rejt magában többféle szempontból is. Bizonyos termékek, márkák és szolgáltatások ragyogóan tudnak boldogulni a YouTube-on, a platform ugyanis kiválóan alkalmas arra, hogy hatékonyan közvetítsék üzeneteiket, népszerűsítsék magukat. Érdemes áttekinteni, hogy milyen hirdetési típusokat kínál a népszerű videómegosztó.

hirdetéstípusok youtube

Többféle hirdetési típus létezik a platformon

Milyen hirdetési típusok közül választhatunk a YouTube-on? Mindenki találkozott már velük felhasználóként: először is ott vannak a videóba ágyazott hirdetések, ezek között vannak átugorható és nem átugorható típusok. Banneres hirdetésekben is gondolkodhatunk, illetve megjelenhetünk feedben is. A lehetőségek széles körűek, természetesen nem mindegy, hogy milyen márkáról, termékről, vagy szolgáltatásról van szó. Érdemes szakértő tanácsát kérni, mert az online hirdetési piac bonyolult tud lenni, aki már tapasztalt és rutinos, annak is meggyűlhet vele a baja. Egy rosszul elhelyezett és elkészített hirdetés pedig csak viszi és nem hozza a pénzt. A szakemberek ismerik az apró fogásokat is, sokszor csak egy-egy beállításon múlik, hogy az adott hirdetés sikeres lesz-e, vagy sem. Nincs ez másként a YouTube-on sem. Fontos, hogy tudjuk, milyen hirdetési típusok közül választhatunk és az is, hogy tudjuk, mi a jó választás, a helyes út. Ehhez pedig érdemes szakértői beavatkozást kérni, márha komolyabb online stratégiát szeretnénk felállítani.

Ismertség, látogatottság, forgalom

Egy YouTube hirdetésnek többféle célja lehet, de végső soron a lényeg az, hogy megfelelő tartalom kerüljön megfelelő helyre. Ez hoz ismertséget és az ismertség hoz látogatottságot és forgalmat. Leírva ilyen egyszerű az egész, de végigvinni egy ilyen folyamatot már nem olyan könnyű. Viszont a lehetőség és a hely adott, ha valaki szeretné, kihasználhatja és kiaknázhatja a YouTube adottságait.

Szeretnéd hatékonyan elindítani online kampányaid kötöttségek nélkül?

Google Partneri státuszunknak köszönhetően akár 120.000 Ft jóváírásban is részesülhetsz*! Tapasztald meg, milyen eredményeket érhetünk el, mielőtt elköteleződnél!

Emellett ingyenes SEO auditot is kapsz, amely során konkrét technikai és tartalmi javaslatokat adunk az oldalad hatékonyabbá tételéhez. További részletekért, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

*(amennyiben új fiók nyitásra kerül sor, és a költés a fióknyitástól számított 60 napon belül eléri a 120.000 Ft-ot)
Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát