Egy márka az elképzelések szerint jelenik majd meg a világban, ha képzett arculattervezőre bízzák a munkát. Az arculatunk évekre, évtizedekre meghatároz egy céget. Ezek leszünk MI.
Az arculattervezés adja meg a márkának meg azt a fontos alapot, ami megkülönbözteti másoktól. Az arculattal jelenik meg a világban, színes lesz, lesz formája, és a cég válik végül az arculattá. Az arculat szinte örök, a megváltoztatása nem szerencsés, ezért alaposan végig kell gondolni, hogy milyen módon áll ki a cég a világ elé. Akár évtizedekre.
Kommunikáció. Kommunikáció. Kommunikáció.
Azért, hogy az arculattervezés ne csússzon félre, rendkívül fontos a kommunikáció az Ads Media szakembereivel. Ez magától értetődőnek és egyértelműnek tűnhet, mégsem lehet eléggé hangsúlyozni ennek a fontosságát. A tapasztalatok ugyanis azt mutatják, hogy a tökéletes eredmény eléréséhez a szokásos kommunikáció többszörösére van szükség.
Az arculat egyik eleme a bélyegző. Ez kerül majd az aláírás mellé a szerződésekre. A bélyegzőnek tartalmi követelményei vannak, emellett azonban elhelyezhető rajta akár a logó is, ezzel téve azt egyedivé.
Akár az ügyfeleinkkel, akár az üzleti partnereinkkel levelezünk, fontos, hogy már arculatunkból felismerhető legyen a cég. Ezzel emeljük a cég presztízsét, azt a benyomást keltve, hogy egy komoly, tőkeerős vállalkozásról beszélünk. Ma már nem papíron levelezünk – bár ez is előfordul -, ezért fontos, hogy az e-mailes levelezésben is megjelenjen az arculat.
Szerződések tárolásakor, átadásakor vagy akár más esetekben is szükség lehet dossziékra és mappákra. Ezeken is célszerű megjelenni az arculattal. Ezek vagyunk MI.
És az a cél, hogy azt a világ is lássa.
A névjegykártya használata visszaszorulóban van, de teljesen nem tűnt el. Egy olyan névjegykártya, ami tükrözi az arculatot, jó benyomást tehet az üzleti partnerekre és az ügyfelekre. Amellett, hogy fontos információk adhatók át vele.
Az arculat kialakítása után semmi nem szab határt annak, hogy milyen tárgyon vagy felületen jelenjen meg. Kimaradt valami? A cég arculata bármire rákerülhet. Várjuk az ötleteket.
Az arculat vasbeton alapja a logó. A logó maga az arculat. A logó tervezéséről külön is írunk, annyira lényeges a vállalkozások szempontjából. Nem mindegy, milyen logónk van. Nagyon nem.
Amikor egy vállalkozás arculatterveztetés mellett dönt, gyakran kész tervekkel érkezik. Ne gondoljuk azonban azt, hogy az arculattervezőnk azt fogja megvalósítani. Miért? Mert az autószerelőnknek sem mi mondjuk meg, hogyan szerelje meg az autónkat. Ő ért hozzá. Rábízzuk.
Az arculattervezés nem más, mint a cég üzenetének közvetítése vizuálisan. Ehhez pedig szükség lesz néhány beszélgetésre.
Az arculattervezés első lépése egy konzultáció. A fent már említett erőteljes kommunikáció segítségével meghatározásra kerülnek a cég alapelvei, szándékai és céljai. Ebben akár egy adatlap is segíthet.
Második lépésként ötleteket kap majd a cég. Szimbólumokat láthat, és megismerkedhet az aktuális trendekkel.
Ez után már vázlatos formában találkozhat a leendő arculattal.
Majd következik a végső lépés, a kidolgozás.
Az online marketingstratégia fontos eleme az arculattervezés. Ahogy eleme a SEO keresőoptimalizálás, a SEO szövegírás, a weboldalkészítés, a tartalomkészítés, a kulcsszó-kutatás és a linképítés. Az Ads Media mindenben tud segíteni.
Használjuk a totális online marketinget!
Az arculat tervezése és fenntartása vállalkozásaink életében kiemelt jelentőséggel bír. A logó és arculattervezés révén a cégek egyedi, könnyen felismerhető vizuális megjelenést hozhatnak létre, amely hozzájárul a vállalati arculat kialakításához. A céges arculattervezés nem csupán esztétikai szempontból fontos, hanem az üzleti siker szempontjából is kulcsfontosságú.
Az arculattervezés elemei közé tartozik a logó, a színpaletta, a tipográfia és más arculati elemek, amelyek összessége kifejezi a vállalat egyediségét és értékeit. Az egyedi arculat kiépítése nem csupán az esztétikai élményt növeli, hanem segít a vállalatnak kitűnni a versenytársak közül, erősítve a vállalati arculatot.
A vállalati arculatépítés során fontos figyelembe venni a céges arculatot, amely összehangolja a vállalat kommunikációját és megjelenését minden platformon. Az arculatépítés során az arculati elemek szorosan kapcsolódnak egymáshoz, és egységes, összehangolt képet alkotnak a cégről.
Az arculattervezési újítások folyamatosan változnak az üzleti környezet és a fogyasztói igények alapján. Azok a vállalatok, amelyek nyitottak az arculattervezési újításokra, könnyebben alkalmazkodhatnak a változó piaci trendekhez és hatékonyabban kommunikálhatnak a célközönséggel.
Az arculattervezés nem csupán esztétikai szolgáltatás, hanem stratégiai eszköz is a vállalatok számára. Az egyedi és jól kidolgozott arculat segít megerősíteni a márkát, kialakítani a fogyasztók bizalmát, és hozzájárulni a cég hosszú távú sikeréhez. Az arculat tervezése tehát nem csupán befektetés a designba, hanem befektetés a vállalat jövőjébe.
A céges arculattervezés egy strukturált folyamat, amelynek célja egy vállalat egyedi és összehangolt vizuális megjelenésének kialakítása. A folyamat általában több lépést tartalmaz, alább ezekből mutatunk be néhányat.
Az arculattervezés területén folyamatosan változnak a trendek, mindig akadnak újdonságok, amelyekhez a tervezők igazodnak a vállalati identitások és márkaépítési stratégiák fejlesztése során. Most ezek közül mutatunk be néhányat!
Google Partneri státuszunknak köszönhetően akár 120.000 Ft jóváírásban is részesülhetsz*! Tapasztald meg, milyen eredményeket érhetünk el, mielőtt elköteleződnél!
Emellett ingyenes SEO auditot is kapsz, amely során konkrét technikai és tartalmi javaslatokat adunk az oldalad hatékonyabbá tételéhez. További részletekért, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!
*(amennyiben új fiók nyitásra kerül sor, és a költés a fióknyitástól számított 60 napon belül eléri a 120.000 Ft-ot)