Kérj ajánlatot!

SEO tanácsadás

A SEO tanácsadás egy komplex, az online marketing minden részére kiható tanácsadás. A honlapot tudjuk vele tökéletesíteni, a felhasználók által könnyen megtalálhatóvá tehető, és növelheti a látogatottságot is.

Kinek ajánljuk a SEO tanácsadást?

Ha új honlap készítése előtt áll egy cég, vagy a meglévő honlapot szeretné tökéletesebbé tenni, akkor szükség lehet a SEO tanácsadásra.

Amikor új honlapot készíttetünk a cégünknek, fontos, hogy az ne csak látványos, de hasznos is legyen. Az Ads Mediára rábízhatjuk a weblapkészítést, a webdesignt, az arculattervezést vagy a logókészítést. És a tartalomkészítésben is segítenek, ha akarjuk.

Az új honlap akkor lesz hasznos a vállalkozás számára, ha a tartalma a találati listák élére repíti azt. Ehhez szükségünk lehet SEO tanácsadásra. Ez a tanácsadás hozzásegíti a céget a céljai eléréséhez, és ahhoz is, hogy a cég sikeresebb legyen, és több hasznot hozzon.

Ha már van céges honlap – márpedig már valószínűleg van, ha nem induló a vállalkozás –, akkor annak a hatékonyságát nagyban javíthatja a SEO tanácsadás. Az Ads Media szakemberei elérik, hogy többen látogassák az oldalt, többen vásárolnak, több adat gyűjthető, és több lesz a konverzió is. A SEO tanácsadás olyan, mint a vitamin. Szükség van rá, hogy megfelelően működjön a cég.

Új honlap készítése előtt szükség lehet SEO tanácsadásra

Amikor elindul egy vállalkozás, a cél, hogy sikeres legyen. Árbevételt és nyereséget kell elérni. Nagyon nem mindegy azonban, hogy az indulásnál hogyan fordul egy cég a leendő ügyfelei felé. Ez meghatározhatja a vállalkozás jövőjét.

Amikor elkészül az új, gyönyörű honlap, és azzal belép a cég a piacra, az pont olyan, mint amikor egy új társaságban jelenik meg először. Fontos lesz a megjelenés és a tartalom is. Ez alapján ítélik meg az ügyfelek, és a konkurenseik is képet alkotnak.

Nagyon nem mindegy tehát, hogy az új honlap milyen hatást gyakorol az érdeklődőkre. Ebben pedig az Ads Media segíthet nekünk.

A SEO tanácsadásról – ahogy az Ads Media csinálja

Az Ads Media az online marketing több területén is támogathat egy vállalkozást. És erre az induláskor szükség is lehet. Kérjük profik segítségét. Az Ads Media a partnerünk lesz az induláskor és később is. A SEO tanácsadásban az Ads Media figyelni fog a részletekre. Azokra a bizonyos nagyon fontos részletekre.

Az együttműködés alapja a nyílt kommunikáció. Ez rendkívül fontos az Ads Media számára. Úgy véljük, hogy enélkül nem lehet eredményesen, sikeresen együttműködni. Az elképzeléseket megvalósítjuk, és ajánlásokat, ötleteket fogalmazunk meg.

SEO tanácsadással a találati lista elejére

A SEO tanácsadás célja megegyezik az online marketingcéllal. A Google találati listájának az élére kell kerülni. Az érdeklődők egy kulcsszó beírása után megtalálják majd a céget. Ezzel nő a vállalkozás ismertsége, sokan látogatják majd meg a honlapot, növekszik az értékesítés árbevétele és a profit is.

A találati lista elején ott is kell maradni, és ebben fontos szerep hárul majd a SEO tanácsadásra. Folyamatosan frissíteni kell az írásokat, optimalizálni kell a kulcsszavakat, és érdekes SEO szövegekkel kell előrukkolni. Az Ads Media kollégái mindezt megteszik.

A SEO tanácsadás egy hosszú folyamat, az eredményeket nem lehet rögtön érzékelni, és a pontos technikai beállítások mellett kiemelt figyelmet kell fordítani a megfelelő minőségű tartalomra is. Ez alap. Hiszen a konkurenseket megelőzve a lista élére kell kerülni, és ott is kell maradni.

Keresőoptimalizálás és tanácsadás

Az online marketing fontos része a SEO tanácsadás. Az online marketing stratégia mindig egy bonyolult, összetett folyamat. Van benne SEO keresőoptimalizálás, SEO szövegírás és linképítést is. Bár ezek külön-külön is működnek, mégis részei egymásnak, és erősítik egymást. Erősítik és támogatják a honlapot abban, hogy több és több profitot termeljen.

SEO tanácsadással hatékonyabban és eredményesebben érhető el az elvárt cél.

A vállalkozás marketingstratégiájának megtervezésénél gondolni kell a SEO tanácsadásra.

Egy jól felépített márka, egy jól megírt szakértő cikk, vagy egy érdekes blog bejegyzés sokat tehet hozzá a cég sikeréhez, erősítheti az értékesítést.

A költségek és a megtérülés vizsgálatánál az látható, hogy kevesebb befektetéssel érhető el jó eredményt. A keresőoptimalizálásba, kulcsszó-kutatásba, linképítésbe fektetett pénz hosszú ideig, tartósan hat, tökéletesen kiegészítve egy Facebook vagy Google reklámkampányt.

Egy teljes online marketing kampánnyal úgy lehet megjelenni az interneten, hogy a cég fejlődésének jövője megalapozott lesz, sikeres és profitábilis lesz.

SEO tanácsadás

Egy állandóan változó világ

A SEO tanácsadás egy olyan világban próbál meg helytállni, igyekszik lépést tartani, amely állandóan változik. Erről már korábban is esett szó. A keresőoptimalizálás – és itt természetesen elsősorban a Google-ról van szó – emiatt komoly kihívást jelent, hiszen az algoritmusok változása folyamatosan változtatja a trendeket és bonyolítja a SEO-szakemberek munkáját. Ez bizony mindenkinek feladja a leckét, hiszen ami ma érvényes, nem biztos, hogy holnap is az lesz, tehát a frissesség előny, olyan előny, amelyet ki lehet használni akár a versenytársak kárára is. Persze ez a mi kárunkra is történhet, azaz nem árt odafigyelni és naprakésznek lenni.

A SEO tanácsadás főbb célja és irányvonalai

Nem szabad elfelejteni, hogy mi a SEO és mi a SEO tanácsadás elsődleges célja, illetve iránya. A SEO tanácsadás olyan szolgáltatás, amelynek célja a weboldalak jobb rangsorolásának elérése a keresőmotorokban. A SEO tanácsadók pedig olyan szakemberek, akik segítenek az ügyfeleknek abban, hogy a weboldaluk megfelelően legyen optimalizálva a keresőmotorok számára, így nagyobb esélyük van arra, hogy magasabb helyezést érjenek el a keresési eredményekben. De miben is áll pontosan ez a segítség? Mutatjuk!

Kulcsszókutatás

A kulcsszókutatás bonyolult tevékenység is lehet, de leegyszerűsítve a lényege az, hogy olyan kulcsszavakat találjunk, válasszunk ki és alkalmazzunk, amelyekre a célközönségük valószínűleg keres. Ezeket a kulcsszavakat kell optimalizálni weboldalon.

Weboldal auditálás

Ez azt jelenti, hogy az oldalon megkeressük az előforduló hibákat, hiányosságokat, és javaslatot teszünk a SEO szempontból a megfelelő optimalizálásra.

On-page optimalizálás

Az olyan változtatások elvégzése a weboldalon, amelyek javítják a SEO-rangsort, mint például a meta leírások, címkék, képaláírások és URL-ek optimalizálása.

Off-page optimalizálás

Az olyan tevékenységek végzése, amelyek javítják a weboldal hitelességét és népszerűségét, mint például a linképítés és a közösségi média marketing.

Riportok készítése és elemzés

Rendszeres jelentések és elemzések készítése, amelyek segítségével az ügyfelek nyomon követhetik a weboldaluk SEO-eredményeit és akár módosíthatják a stratégiájukat.

Milyen a jó SEO tanácsadó?

Egy jó SEO tanácsadó segítséget nyújthat az ügyfeleknek abban, hogy hogyan javítsák a weboldaluk láthatóságát és növeljék az organikus forgalmat. Azonban fontos megérteni, hogy a SEO egy folyamatos és hosszú távú folyamat, amely időt és erőfeszítést igényel a siker eléréséhez. Sok esetben csak hosszú távon térül meg a befektetett munka és energia.

Mit jelent a SEO stratégia?

A SEO stratégia egy olyan komplett terv, amelyet a weboldalak tulajdonosai és a SEO szakértők dolgoznak ki annak érdekében, hogy a weboldalak magasabb helyezést érjenek el a keresőmotorok eredményoldalain. A SEO stratégia fő célja az, hogy az organikus forgalom növelése révén javítsa a weboldal látogatottságát, és így hosszú távon növelje az üzleti bevételeket. A SEO stratégia, mint említettük, összetett, komplett dolog, amelynek része többek között a kulcsszókutatás, az on-page optimalizálás, a tartalommarketing, a linképítés, a közösségi média marketing, valamint az analitika, elemzés és riportolás.

Tudnivalók a linképítésről

A linképítés fontos része a SEO stratégiának. Voltaképpen azt jelenti, hogy a weboldalnak külső hivatkozásokat (linkeket) szerzünk más weboldalakról, amelyek visszautalnak a saját oldalunkra. A külső linkek olyan hitelességet és relevanciát adnak a weboldalnak, amelyek segítenek javítani a keresőmotorok rangsorolását. A linképítési stratégiák változatosak lehetnek. Az egyik módszer a tartalommarketing, ahol a weboldal tulajdonosa magas minőségű és releváns tartalmakat hoz létre, amelyek vonzzák a látogatókat és potenciális linkek forrásai lehetnek. Más módszerek közé tartozik az aktív linképítés, ahol a weboldal tulajdonosa vagy a SEO szakértők kapcsolatba lépnek más weboldal tulajdonosaival és megkérik őket, hogy hozzanak létre megfelelő helyekre mutató linkeket a saját oldalukra. Fontos tudni, hogy a SEO stratégiában minőségi, működő linképítésre van szükség, ami azt jelenti, hogy a linkeknek relevánsnak kell lenniük a weboldal témájával és tartalmával, és hiteles forrásokból kell származniuk. Az olyan rossz minőségű linkek, mint a spam linkek, a linkfarmok vagy a linkgyűjtemények, ártalmasak lehetnek a weboldal SEO-ranglistájára és hosszú távon káros hatással lehetnek a weboldalra. A hatékony linképítési stratégia létrehozása érdekében fontos, hogy rendszeresen figyeljük a linkeket, és értékeljék azok hatékonyságát és relevanciáját. A hatékony linképítési stratégia a tartalommarketingre és a releváns, minőségi linkek szerzésére épül. Ebbe pedig érdemes bevonni szakértőket, SEO tanácsadót, SEO céget.

SEO linképítés

Ha gond van a weboldal sebességével…

Egy weboldal sebessége kulcsfontosságú szerepet játszik az online felhasználói élményben és a keresőmotorok rangsorában is. Ha a weboldal lassú, akkor az felhasználói elégedetlenséget okozhat, és csökkentheti az oldal látogatottságát és az átkattintásokat. Emellett a Google és más keresőmotorok is fontosnak tartják a weboldal sebességét, és ennek figyelembevétele a keresőmotorok rangsorolásában is szerepel. A weboldal sebességének javításához számos megoldás áll rendelkezésre. Néhány példát is mutatunk erre. A SEO tanácsadók a legtöbbször a következő dolgokra hívják fel a figyelmet.

A képek optimalizálása

A nagy méretű képek lassíthatják az oldal betöltési sebességét. Az optimális képformátumok, méretek és tömörítési arányok használatával a képek méretét csökkenthetjük és javíthatjuk az oldal sebességét.

Tárhely és szerver teljesítményének optimalizálása

A weboldal sebessége nagyban függ a szerver teljesítményétől. Az optimalizált tárhely és a magas teljesítményű szerverek használata javíthatja az oldal sebességét.

Gyorsítótár-használat

A gyorsítótár használata lehetővé teszi, hogy az oldal tartalmát a böngésző gyorsítótárában tárolja, így amikor a felhasználó visszatér az oldalra, az oldal gyorsabban töltődik be.

CDN használata

A CDN egy olyan hálózat, amely számos szerverből áll és lehetővé teszi az adatok gyorsabb elérését a felhasználók számára. A CDN használata javíthatja az oldal sebességét a világ bármely részéről érkező felhasználók számára.

HTML, CSS és JavaScript optimalizálása

Az optimalizált kód és a minimális fájlméret csökkentheti az oldal betöltési idejét. Az optimalizáláshoz használható eszközök közé tartoznak például a minifikáló eszközök és a kódolási technikák.

A Google megbüntetett, mi a teendő?

Sokan fordulnak SEO tanácsadóhoz amiatt, mert a Google valamilyen büntetést rótt ki rájuk, ami azt is jelentheti, hogy eltűntek a találati listából. Azért is érdemes szakembert felkeresni, mert sokszor kapkodáshoz vezethet ennek a problémának a megoldása, ami nem feltétlenül jelent megnyugtató végeredményt.

A Google büntetéseket oszthat ki azoknak a weboldalaknak, amelyek nem tartják be a keresőmotorok által meghatározott szabályokat és irányelveket. Ezek a szabályok és irányelvek segítenek a Google-nak abban, hogy biztosítsa a felhasználók számára a minőségi, releváns és biztonságos találatokat. Ha a Google úgy ítéli meg, hogy egy weboldal megsértette ezeket az irányelveket, akkor a következő büntetéseket oszthatja ki.

Alacsonyabb rangsor

Ha a Google úgy találja, hogy a weboldal megsértette az irányelveket, akkor csökkentheti az oldal rangsorát a találati listában. Ennek következtében az oldal látogatottsága csökkenhet.

Kizárás a találati listából

Ha a weboldal számítógépes vagy manuális ellenőrzéssel ismételt sértéseket követ el, akkor a Google akár ki is zárhatja az oldalt a találati listáról. Ez súlyos hatással lehet az oldal forgalmára és átkattintásaira.

A Google figyelmeztetheti is az oldal tulajdonosát a megsértésekről, és felkérést küld, hogy az illetékes intézkedéseket az oldal javítása érdekében. Emellett a Google manuális büntetéseket is kioszthat, amelyek magukban foglalhatják az oldalra mutató linkek eltávolítását, vagy a weboldalhoz kapcsolódó tevékenységek korlátozását.

Azok a weboldalak, amelyek megpróbálnak megszegni az irányelveket, például a linképítési vagy tartalom-átültetési technikák manipulálásával, vagy olyan módszereket használnak, amelyek megtévesztik a felhasználókat vagy a keresőmotorokat, veszélyeztethetik a weboldaluk jövőjét és hosszú távon károsíthatják a weboldal hírnevét és az üzleti eredményeket. Ezért fontos betartani a Google irányelveit és a bevált gyakorlatokat, és nem kockáztatni a büntetést.

Amennyiben olyan súlyos a helyzet, hogy a Google kizárta weboldalunkat a találati listából, akkor azonnal intézkedni kell a probléma megoldása érdekében. Az első és legfontosabb, hogy azonosítsuk az okot. Miért zárták ki a weboldalt a találati listából? Ehhez érdemes áttekinteni a Google Search Console és az Analytics adatait, valamint ellenőrizni a weboldal sérülékenységeit.

Következhet a javítás, ami tartalmazhatja például a spam tartalom vagy a manipulált linkek eltávolítását, a szöveges tartalom minőségének javítását, a meta leírások frissítését és az oldal sebességének optimalizálását. Ezután kérhetjük a Google ellenőrzését, amelyhez be kell jelentkezni a Google Search Console fiókba, és kérni a weblap újra felvételét a találati listába. Sajnos az újraellenőrzés és a találati listára való visszatérés időbe telhet, és akár hetekig is eltart. Fontos türelmesnek lenni és folyamatosan figyelni a weboldal helyzetét.

A keresőoptimalizálás eredményei

A megfelelően, hatékonyan működő keresőoptimalizálás számos látható eredménnyel járhat. Hozzá kell tenni, hogy elképzelhető, idő kell ahhoz, hogy tevékenységünk látható formát öntsön. A SEO tanácsadás után kialakított stratégia néhány hónapon belül meg kell mutassa hatását. Mik ezek a hatások? Természetesen az első és legfontosabb az, hogy a találati listákon előkelőbb helyeket érünk el, mint korábban. Emellett, illetve ezzel kapcsolatban növekszik a látogatók száma, a forgalom, majd ez a konverziókban is testet ölt. A vége és a cél persze az, hogy bevételeinket is növelni tudjuk ezek segítségével, közreműködésével. Amennyiben nem tapasztaljuk ezeket a hatásokat, akkor újra át kell gondolni a SEO stratégiánkat, megkeresni, hol hibáztunk, mit kell másképp csinálnunk.

A keresőoptimalizálás tehát egy folyamatos önellenőrzést is jelent, a SEO tanácsadóknak és az ügyfeleknek, weboldal tulajdonosoknak kritikusnak kell lenniük, különben elképzelhető, hogy elsiklanak valamilyen hiba mellett. Ez lehet egy olyan tévedés, amely bár aprónak tűnik, hosszabb távon bizony nagyobb károkat is okozhat, illetve csökkentheti az elért eredményeket.

A SEO cégek által ajánlott kereső keresőoptimalizálás tanácsadás nem minden esetben hoz megfelelő eredményt. Ennek több oka lehet, elképzelhető, hogy nem hozzáértőhöz fordultunk, az is lehet, hogy nem működött megfelelően az együttműködés. Mindezeknek azonban hamar ki kell derülniük és ekkor van lehetőség a váltásra, változtatásra. Cégünk minden esetben maximálisan figyelembe veszi a felmerülő igényeket és legfrissebb szakmai szempontokat figyelembe véve jár el a SEO tanácsadás területén is, forduljon bátran hozzánk bizalommal!

Szeretnéd hatékonyan elindítani online kampányaid kötöttségek nélkül?

Google Partneri státuszunknak köszönhetően akár 120.000 Ft jóváírásban is részesülhetsz*! Tapasztald meg, milyen eredményeket érhetünk el, mielőtt elköteleződnél!

Emellett ingyenes SEO auditot is kapsz, amely során konkrét technikai és tartalmi javaslatokat adunk az oldalad hatékonyabbá tételéhez. További részletekért, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

*(amennyiben új fiók nyitásra kerül sor, és a költés a fióknyitástól számított 60 napon belül eléri a 120.000 Ft-ot)
Kapcsolat

Írj nekünk!

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:

    Elolvastam és elfogadom az adsmedia.hu adatkezelési szabályzatát