B Mi a különbség a PPC (Google Ads, Facebook, Instagram) és a SEO között? Melyikre van szükségem? Az alapvető különbség, hogy PPC-vel (Pay Per Click) azonnali forgalmat tudunk terelni egy weboldalra azonban minden kattintásért fizetni kell az adott hirdetési felületnek. Ez általában egy induló vagy kevésbé ismert weboldalnak jelent azonnali forgalmat, de egy „bejáratott” weboldalnak […]
Az alapvető különbség, hogy PPC-vel (Pay Per Click) azonnali forgalmat tudunk terelni egy weboldalra azonban minden kattintásért fizetni kell az adott hirdetési felületnek. Ez általában egy induló vagy kevésbé ismert weboldalnak jelent azonnali forgalmat, de egy „bejáratott” weboldalnak is nagyon hasznos mivel a számukra hasznos termékekre vagy szolgáltatásokra lehet irányított forgalmat terelni.
A SEO (Search Engine Optimization) organikus keresési megjelenést jelent, tehát a kattintásokért nem kell fizetned, azonban egy weboldalba fektetett SEO munka hosszabb távon fejti ki a hatását, ami hónapok alatt érzékelhető, vagy akár 1 év eltelhet mire nagyobb volumenü forgalmat tudunk terelni. Azonban ne felejtsd, ezek a kattintások ingyenesek